deneme

deneme

Monday 9 June 2014

Bruksel- Belcika ( Bolum 2)




Eveet sevgili seyirciler geldik Belcika gezimizin ikinci ve son kismina. Paylasimim biraz gec oldu ama hic olmamasindan iyidir degilmi ? :)

Eger 1. kisim olan Antwerp' i gormediyseniz suraciga tiklayabilirsiniz...


      

   Bruksel otoparkinin bu fotosuyla yazima baslamak isterim. Fotografda ne kadar belli oluyor bilmiyorum fakat inanilmaz dik bir park girisi yapmis sagolsun Belcikali dostlarimiz :) Bircok aracin bu otoparka park edemeyip geri dondugunu gordum. ( Kucuk bir sehir oldugu icin her kucuk alani otopark olarak kullanmislar. Bu yuzden cok  garip girisli otoparklar gormek mumkun) Fakat cok yazili bir paylasim yapip sizi bu Pazartesi aksaminda sikmayacagim. Bol bol fotograflarin tadini cikarin istiyorum :)


                    Bruksel'in Mimarisinin guzelligi Antwerp'i hic aratmiyor
       Sokaklarda sikca heykeller, guzel gorunumlu estetik cesmeler var

      Tabiki heryerdeki kucuk sirin cikolata magazalari olmazsa olmaz


 



Antwerp'deki  ana meydana cook benzeyen meydan buradada var ve yine cok kalabalik



Bruksel dantelleriyle meshurmus. Aslinda tum Belcika danteliyle meshurmus. O yuzden  sikca dantel magazalari gorebilirsiniz.
Vee tabiki her turistin Belcika'daki mutlaka ugradigi yer olan Manneken Pis heykeli. Yani su unlu ''iseyen cocuk''

Heykeli gordugumde hayal kirikligina ugramadim desem yalan olur. Cunku fotograflarda ve adim basi her cikolata dukkaninda  karsilastigim Manneken Pis figurunun daha buyuk olmasini beklemistim, minicik bisey cikti :)
    Cikolata dukkanindaki hali bile gerceginden bi 5 kat buyuktu..

Bilmiyorum Belcikalilarin ulusal yiyecegi salyangoz corbasimi ama Bruksel'de adim basi Salyangoz corbasi satan saticilar var( evet hic merak etmedim denemedim de) 




Bu heykelin yaninda boyle heyecanli gorundugumuze bakmayin. Aslinda bu heykelin kime ait olduguna dair hicbir fikrimiz yok . Herkes fotograf cektiriyordu bizde onemli biri oldugunu dusunduk ve her yerde fotograf cekilen Cinliler Klubune katildik :)


      Buda unlu Bruksel Ulusal Parkinda esimin benden gizli cektigi selfiesi :)






            Tabi Bruksel Botanik  Bahcesine gitmesek olmazdi dimi ? :)







Vee son olarakta dunyaca unlu Atomium. Gercekten herkesin dedigi kadar devasa buyuklukte. Ve Belcika'ya gidecekseniz siddetle gormenizi tavsiye ettigim tek yer.


Herkese eglenceli dahada onemlisi mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum....
Kocaman opuldunuz...



11 comments :

  1. Çok güzel bir yermiş, umarım ölmeden önce Türkiye sınırları dışında yerleri görebilirim :)
    Sevgiler...
    (İlk yorumum hata verdi tekrar yazdım ki bende :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insallah canim :) hersey zamanla olur :) buralara gelirseniz mutlaka misafirim olun gezeriz birlikte :)
      ilk yazdigin gelmemis zaten :)
      Sevgilerimle

      Delete
  2. Devam yazısının fotoları çok güzel..
    İşeyen çocuğa bayıldım. Çeşmede küçük olsun problem değil çikolatada büyük olsun. Ay o çikolatayı alıp kim neresini yiyecek muhhabeti süper olur :)
    Eşinle pek güzelsiniz ...
    Maşallah size:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkur ederim :) tekrardan bebisiniz icin tebrikler :) aynen oyle cikolatasi buyuk olduktan sonra cesmesi kucuk olsada olur :) hahahahaha esimle ayni muhabbetti uzunca sure yaptik vivisini sonunda ona zorla yedirdim muhaha yasasin kadin gucu :)))
      Sevgilerimle opucukler

      Delete
    2. Aynen yaşasın kadın gücü :)

      Delete
  3. herşey çok güzel ama ben yine çikolata dükkanlarında takılıp kaldım.işeyen çocuk bile olsa yiyeceğim :)) ama salyangoz çorbasını değil içmek görmeyi bile düşünemiyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah o cikolata dukkanlari yokmu :) en onemliside o dukkanlardan ciktiktan sonraki mutlulugun bir kac saat sonra ise popo ve gobek olarak bize geri donmesi :)))

      Delete
  4. Yasasin,yine Hollanda ve civarinda gezilebilecek yerler yazisi.Bu yazilarin artmasini cani gonulden diliyorum cunku iki ay sonra kardesim Hollandaya bizi ziyarete gelicek ve ben 16 yildir burada yasayan biraz asosyal birisi olarak hic utanmadan senin gezi yazilarini rehber alarak gezme,dolasma,eglenme,ogrenme plani olusturuyorum.yasasin gezmeyi,gormeyi seven sevgili aner ve onun sevgili esi:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy sen cok sirinsin :)) aah bizi rehber alma ne derler bilirsin klavuzu karga olanin.. :) esim benden onde hic gezmemis dogru durust bense Hollandayi hic bilmiyorum. Turist omer gibi bi o yana bi bu yana gidiyoruz arada guzel yerlerde tutturuyoruz tabi :))
      Ayy kardesinin gelecek olmasi harika keske benimkide gelebilse. Boool booool gezin abla kardes, Den boscha gidin bol bol Boschebollen yiyin ( bi benmiyim bu kadar bunlari seven bilmiyorum tabi :D)
      Kucak dolusu sevgilerimle :*
      Kardesine bizom yerimizede bi kez saril sikica

      Delete
  5. şekerşey,
    endorfin salgıladım sabah sabah:)))
    yedirdin demek eşine hah hah!
    gez ve yaz bizi mutlu ediyorsun
    çokk sevgiler
    mutluhaftasonu
    sanırım türkiye haziran planlarınız değişti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) ooh ne guzel iste sen hep mutlu ol :))
      Gec gordum yorumunu tembel ben kusuruma bakma :)
      Yedirdim tabio yesin turk kiziyla evli olmalk kolay degil :)
      Evet seninde bildigin ev sorunlari yuzunden biraz ertelemek zorunda kaldik :( sanirim temmuz gibi gelicez
      cok cok optuuum

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)